Use of Technology in Education - Lecture on Blooms Taxonomy

Τομέας MENTEP TET-SAT:
Ψηφιακή παιδαγωγική
Υποτομέας MENTEP TET-SAT:
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση διδασκαλίας με ΤΠΕ (Μαθησιακός Σχεδιασμός)

Είδος :

Περιγραφή
Σε αυτή τη σύντομη διάλεξη μέσω διαδικτυακού βίντεο, o Russell Stannard εξηγεί την χρησιμότητα της ταξινομίας του Bloom ειδικά σε σχέση με τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση και την αξιοποίηση εργαλείων της τεχνολογίας στην διαδικασία μάθησης. Επισημαίνει τη σημασία της ταξινομίας του Bloom για την κατανόηση του παιδαγωγικού μοντέλου με το όνομα Flipped Classroom στο οποίο η μελέτη υλικού σε μορφή βίντεο γίνεται ως κατ' οίκον εργασία ώστε στην τάξη γίνονται διαδραστικές δραστηριότητες. Επιπρόσθετα,αναφέρει τη χρήση αναρτήσων σε ιστολόγια (blogging) ως ένας τρόπος για την ανάπτυξη  υψηλότερου επιπέδου σκέψης καθώς επίσης και και την παραγωγή της γνώσης και την εφαρμογή της.
Σύνδεσμοι
Τίτλος Εγγράφου
Use of Technology in Education - Lecture on Blooms Taxonomy

Σχετικές Πηγές

LEARNing Landscapes Teaching and Learning in the Digital World: Possibilities and Challenges (Spring 2013, V6, No 2)

Το συγκεκριμένο τεύχος του διαδικτυακού περιοδικού Learning Landscapes παρουσιάζει την επιρροή του διαδικτυακού κόσμου στην διδασκαλία και μάθηση μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα και κριτικές συζητήσεις.

Μάθημα:
Ανεξάρτητο μαθήματος / Διαθεματικά
Γλώσσα:
Αγγλικά
Είδος:
Επιστημονική Δημοσίευση
Τρόπος Παρακολούθησης / Πρόσβασης:
Διαδικτυακά
Εκτιμώμενη Διάρκεια:
Ώρες
Κοινοποίηση :
Συγγραφέας:
Russell Stannard

Λέξεις Κλειδιά:
blogging flipped classroom διαδικτυακή μάθηση καινοτομία μεθοδολογία διδασκαλίας ταξινομία Bloom τεχνολογία και διδασκαλία

Προβολές Πηγής:
955 προβολές

Βαθμίδα Εκπαίδευσης:
Ανεξάρτητο βαθμίδας

Μάθημα:
Ανεξάρτητο μαθήματος / Διαθεματικά

Γλώσσα:
en

Παροχέας:
Rusell Stannard TeacherTraining Videos

Τρόπος Παρακολούθησης / Πρόσβασης:
Διαδικτυακά

Πρόσβαση - Κόστος:
Δεν χρειάζεται εγγραφή (Δωρεάν)

Όροι Χρήσης:
Άλλο

Μέλος Ομάδας Εργασίας:
Χ.Ν.Π

Συσχέτιση - Σημασία :
Πρωτεύουσας σημασίας

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΕΡΓΟΥ
Eu
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union
The MENTEP project is a European Policy Experimentation funded by the European Commission via the Erasmus+ programme. This website reflects the views only of the authors and it does not represent the opinion of the European Commission, and the European Commission is not responsible or liable.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
     Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
     Λεωφόρος Μακεδονίας 40, 2238 Λατσιά
     Τ.Θ. 12720, 2252 Λευκωσία


  mentep@cyearn.pi.ac.cy


  +357 22 402310  
  +357 22 402353